figureoutmyself

Alla inlägg under september 2013

Av Anon - 13 september 2013 11:24

Jag har blivit det jag alldrig trodde jag skulle bli, jag har blivit det andra valet. Mina kompisar struntar i mig tills de har tråkigt och då är jag bra nog och sedan när jag är arg på dem så beter de sig som om jag inte finns och sedan en kvart senare så är vi bästa vänner...
Jag hatar det och inte äns min bästa vän förstår, hon gör det mest av alla.

Av Anon - 8 september 2013 19:55

Jag har inget att skriva om så jag tänkte bara visa några bilder idag :)

Är jätte förkyld och mitt huvud bultar så jag myser med te och har kollat på serier hela dagen..

           


 


#sjuk #quote #pokemon #höst #bilder 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag kämpar i samhällets ideal och hur vi ska se ut. Stolt feminist trots mina få vårar. Mina känslor i bilder och text kommer finnas här.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards